• 01-04-2023, 16:06:09
    #1
    Merhabalar,

    Ofisteki ana kasaya bi update atıp işlemci ve ram yükseltmesi yaptık. Hazır o kadar masraf etmişken birde format atalım dedik.
    Tabi format atında komple temizledik cihazı ve anydesk'te gitti. Normalde anakasaya uzaktan wake-on lan ile kapalı ikende açıp erişebiliyorduk.
    Ancak artık sanırım yeni sürümlerde bu olayı kaldırmışlar. Konu hakkında bilgisi yada alternatif (mümkünse ücretsiz) uzaktan wake-on lan ile bağlantı atabileceğimiz bir çözümü olan varsa konu altında bilgi verebilir mi ?
  • 01-04-2023, 16:07:26
    #2
    anakart biosunda elektrikler gidip geldikten sonra yeniden aç gibi bir özellik var ise wifili prizler mevcut uzaktan kapatıp açabiliyorsunuz
  • 01-04-2023, 16:09:38
    #3
    ismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anakart biosunda elektrikler gidip geldikten sonra yeniden aç gibi bir özellik var ise wifili prizler mevcut uzaktan kapatıp açabiliyorsunuz
    Öneriniz ve ilginiz için teşekkür ederim. Kasayı sürekli açık tutmuyoruz. Haftasonları veya şehir dışına çıktığımızda kapalı tutuyoruz.
    Bir arkadaşta özelden bu tavsiyede bulundu. Açıkçası yazılımsal olarak çözüm arıyorum. Son çare böyle bir yola başvurmak.
  • 01-04-2023, 16:27:08
    #4
    Anydesk eski sürüm kurduğunuzda otomatik güncelliyor mu ?
  • 01-04-2023, 16:41:21
    #5
    ismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anydesk eski sürüm kurduğunuzda otomatik güncelliyor mu ?
    Güzel bir konuya değindiniz hocam 6.2.3 sürümünü bu siteden bulup indirdim.
    Ne kadar güvenilir emin değilim ama şuan wake-on lan çalıştı update'leri kapattım. Bakalım umarım sorun çıkartmaz.