Merhabalar,

Ofisteki ana kasaya bi update atıp işlemci ve ram yükseltmesi yaptık. Hazır o kadar masraf etmişken birde format atalım dedik.
Tabi format atında komple temizledik cihazı ve anydesk'te gitti. Normalde anakasaya uzaktan wake-on lan ile kapalı ikende açıp erişebiliyorduk.
Ancak artık sanırım yeni sürümlerde bu olayı kaldırmışlar. Konu hakkında bilgisi yada alternatif (mümkünse ücretsiz) uzaktan wake-on lan ile bağlantı atabileceğimiz bir çözümü olan varsa konu altında bilgi verebilir mi ?