Merhaba,
Vds sunucu 1 yıllık ödemesi geçen ay 1 ay oldu yani yapıldı ama sürekli sorun var yapılandırma yanlis sürekli her ay cpanel lisansı bitiyor biz söyleyince açıyorlar iade istedim yapmadılar 1 ay olmus diye 1 aydır sorun var. İlk anlasirken destek bizzat veririm vs dedi whatsappdan gece 3 de mesaj atardı şimdi ben hastayım ben orucum bakamam arkadaşlar destek talebi oluşturun bakarlar gibi şeyler diyor. Resmi olarak hak talep edilir mi?
İade hakkında fikir bilgi?
5
●120
- 31-03-2023, 23:02:02Üyeliği durduruldu15 gün iade hakkın var resmi olarak ama koşulsuz 2 gün iade veriyoruz diyorlar sitemizdeki koşulları okusaydınız dedi öyle yazıyormuş. Tabikide tüketici hakem heyetine başvuracağım.IgraLAB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-03-2023, 23:05:33Üyeliği durdurulduHocam ucuzluğundan değil miktar önemli değildi 5bin de dese verecektik aradığımız düzgün hizmetti r10'da referansla gelmişlerdi ondan seçtik.luannn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-03-2023, 23:13:59Sözleşmede ne yazdığının hiç bir önemi yok, tüm şirketler kendilerini korumak için ekleyebileceği her maddeyi ekler.arvensan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle