Merhaba,
Vds sunucu 1 yıllık ödemesi geçen ay 1 ay oldu yani yapıldı ama sürekli sorun var yapılandırma yanlis sürekli her ay cpanel lisansı bitiyor biz söyleyince açıyorlar iade istedim yapmadılar 1 ay olmus diye 1 aydır sorun var. İlk anlasirken destek bizzat veririm vs dedi whatsappdan gece 3 de mesaj atardı şimdi ben hastayım ben orucum bakamam arkadaşlar destek talebi oluşturun bakarlar gibi şeyler diyor. Resmi olarak hak talep edilir mi?