• 30-03-2023, 11:54:15
    #1
    Selamlar,

    Yaptığım işleri kaydettikten sonra böyle bir hata alıyorum, yani kaydedemiyorum.

    İnternette araştırdım, videolar izledim hepsini uyguladım ancak çözüm getirmedi.

    Bu konu hakkında bilgisi olan yardımcı olabilir mi?
  • 30-03-2023, 11:59:47
    #2
    Yazılımınız crackli mi öncelikle bunu sormak istiyorum
  • 30-03-2023, 12:02:27
    #3
    sukranturan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazılımınız crackli mi öncelikle bunu sormak istiyorum
    Evet crackli, ancak crack ile bir alakası yok.

    Forumdan bir arkadaştan konu tasarımı için paket almıştım o paketin içerisinde düzenleme yaparken hata veriyor.

    Ancak başka bir işlem yaptığımda hata vermiyor, sorunsuz kaydediyor.

    Hata veren paketin neden hata verdiğini anlayamadım.