Selamlar,

Yaptığım işleri kaydettikten sonra böyle bir hata alıyorum, yani kaydedemiyorum.

İnternette araştırdım, videolar izledim hepsini uyguladım ancak çözüm getirmedi.

Bu konu hakkında bilgisi olan yardımcı olabilir mi?