Kira hakkın da ? NE YAPMALIYIM?
53
●2.950
- 29-03-2023, 16:19:13Kontrat üzerindeki yatırın ve her ay fazla olarak önden kira ödemesi yaptım toplam ödememi geri istiyorum deyin mahkemeye bence
- 29-03-2023, 16:20:51Hocam gözüm onu bile görmemiş vallahi bilgi edinmek içinSinnerman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-03-2023, 16:22:04İşte kendisi tehditkar konuşmuş siz bilirsiniz vs gibisinden kendim oturucam dese bile 6 ay sürmez mi hocam tasinmamiz ve her şeyi karsilamak zorunda değil mi?DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-03-2023, 16:23:57Sorun yok hocam, amacım sizi korumak yanlış anlamayın. Kira meselesine gelirsek, evde 5. yıla girdiyseniz emsal kira talep edebilir. 10. Yılsa sebep göstermeksizin sizi evden çıkartabilir. İlk seneniz ise, yanlış anlamadıysam İstanbul'da yaşıyorsunuz ve birkaç aya %25 kuralı kalkacak. Bence ev sahibi ile kötü olmak yerine ortada anlaşın, yoksa size huzur vermez. Ek olarak vergi kaçırdığına dair somut kanıtınız varsa maliyeye de şikayet edebilirsinizzeusQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-03-2023, 16:25:43Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.hocam bildiğim kadarıyla kira artırma limiti vardı o yasa kalktı mı bilmiyorum da %25 sınırı devam ediyorsa şuanda fahiş yükseltme yapamaz ayrıca kira işi biraz uzlaşma işidir dava işleri uzun sürüyor gidip konuş orta bi rakamda anlaş çok zıtlaşırsa emlak vergisi vermiyorsa gidip şikayet et kazanırsın zaten