DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben seni savunuyorum ama istanbul ortamı çok kötü sen şuan evden çıksan 7 bin TL aşağı ev bulamazsın

ev sahibi ben oturacam diyip seni çıkarır

zaten 5 veriyorsun 1 bin tl az ver yılda 12 bin yapar stresi satın al

sen şuan en az 7 8 bin tl ev bulacan boya badana nakliye komisyon depozite ve oturulacka kira dedin mi zararlı çıkacaksın

ama şunu diyim kira günün dolmadan 6 bini verme

istanbul çok kötü oldu
İşte kendisi tehditkar konuşmuş siz bilirsiniz vs gibisinden kendim oturucam dese bile 6 ay sürmez mi hocam tasinmamiz ve her şeyi karsilamak zorunda değil mi?