zeusQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam gözüm onu bile görmemiş vallahi bilgi edinmek için
Sorun yok hocam, amacım sizi korumak yanlış anlamayın. Kira meselesine gelirsek, evde 5. yıla girdiyseniz emsal kira talep edebilir. 10. Yılsa sebep göstermeksizin sizi evden çıkartabilir. İlk seneniz ise, yanlış anlamadıysam İstanbul'da yaşıyorsunuz ve birkaç aya %25 kuralı kalkacak. Bence ev sahibi ile kötü olmak yerine ortada anlaşın, yoksa size huzur vermez. Ek olarak vergi kaçırdığına dair somut kanıtınız varsa maliyeye de şikayet edebilirsiniz