• 29-03-2023, 16:19:13
    #10
    Kontrat üzerindeki yatırın ve her ay fazla olarak önden kira ödemesi yaptım toplam ödememi geri istiyorum deyin mahkemeye bence
  • 29-03-2023, 16:19:14
    #11
    Hocam şu an söz konusu kişinin kart bilgilerini alenen yayınlıyorsunuz, biri kartla 3dsiz bir işlem gerçekleştirse olay sizin başınıza patlayacak
  • 29-03-2023, 16:19:37
    #12
    Bu arada kartı sil başin derde girmesin. Bir kiraci olarak ta arasini bulun 5500 e anlasin derim
  • 29-03-2023, 16:20:51
    #13
    Sinnerman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şu an söz konusu kişinin kart bilgilerini alenen yayınlıyorsunuz, biri kartla 3dsiz bir işlem gerçekleştirse olay sizin başınıza patlayacak
    Hocam gözüm onu bile görmemiş vallahi bilgi edinmek için
  • 29-03-2023, 16:21:53
    #14
    Kaç yıldır aynı evde oturuyorsunuz hocam?
  • 29-03-2023, 16:22:04
    #15
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben seni savunuyorum ama istanbul ortamı çok kötü sen şuan evden çıksan 7 bin TL aşağı ev bulamazsın

    ev sahibi ben oturacam diyip seni çıkarır

    zaten 5 veriyorsun 1 bin tl az ver yılda 12 bin yapar stresi satın al

    sen şuan en az 7 8 bin tl ev bulacan boya badana nakliye komisyon depozite ve oturulacka kira dedin mi zararlı çıkacaksın

    ama şunu diyim kira günün dolmadan 6 bini verme

    istanbul çok kötü oldu
    İşte kendisi tehditkar konuşmuş siz bilirsiniz vs gibisinden kendim oturucam dese bile 6 ay sürmez mi hocam tasinmamiz ve her şeyi karsilamak zorunda değil mi?
  • 29-03-2023, 16:23:12
    #16
    Anil23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç yıldır aynı evde oturuyorsunuz hocam?
    3 yil dolacak hocam
  • 29-03-2023, 16:23:57
    #17
    zeusQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam gözüm onu bile görmemiş vallahi bilgi edinmek için
    Sorun yok hocam, amacım sizi korumak yanlış anlamayın. Kira meselesine gelirsek, evde 5. yıla girdiyseniz emsal kira talep edebilir. 10. Yılsa sebep göstermeksizin sizi evden çıkartabilir. İlk seneniz ise, yanlış anlamadıysam İstanbul'da yaşıyorsunuz ve birkaç aya %25 kuralı kalkacak. Bence ev sahibi ile kötü olmak yerine ortada anlaşın, yoksa size huzur vermez. Ek olarak vergi kaçırdığına dair somut kanıtınız varsa maliyeye de şikayet edebilirsiniz
  • 29-03-2023, 16:25:43
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam bildiğim kadarıyla kira artırma limiti vardı o yasa kalktı mı bilmiyorum da %25 sınırı devam ediyorsa şuanda fahiş yükseltme yapamaz ayrıca kira işi biraz uzlaşma işidir dava işleri uzun sürüyor gidip konuş orta bi rakamda anlaş çok zıtlaşırsa emlak vergisi vermiyorsa gidip şikayet et kazanırsın zaten