• 29-03-2023, 10:13:14
    #1
    3-4 gündür bu ekranda bekliyor. Normal mi sizce?
  • 29-03-2023, 10:17:30
    #2
    Ödeme yaptıktan sonra bir kaç gün onay için bekletiyor. Siz hangi aşamadadınız, mailinizi kontrol ettiniz mi?
  • 29-03-2023, 10:22:36
    #3
    VBuMaSTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme yaptıktan sonra bir kaç gün onay için bekletiyor. Siz hangi aşamadadınız, mailinizi kontrol ettiniz mi?
    ödeme yapmadım daha doğrusu ödeme ekranı görmedim.
    apple id giriş yaptıktan sonra "ödeme yöntemi ekle" var oradan mı eklemeliyim?
  • 29-03-2023, 10:28:40
    #4
    Abonelik ekranını bulmanız lazım hocam. Developer uygulamasını indirip oradan bakın bir de. Yanlış hatırlamıyorsam aboneliği oradan başalatabiliyorduk.