VBuMaSTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ödeme yaptıktan sonra bir kaç gün onay için bekletiyor. Siz hangi aşamadadınız, mailinizi kontrol ettiniz mi?
ödeme yapmadım daha doğrusu ödeme ekranı görmedim.
apple id giriş yaptıktan sonra "ödeme yöntemi ekle" var oradan mı eklemeliyim?