• 27-03-2023, 20:41:23
    #1
    Selamlar dilerim R10. İngilizce bir websitesi kurdum. Teknoloji ağırlıklı. Blogger tabanlı. Diğer sitemdeki türkçe makaleleri düzenliyip ingilizce hale getiriyorum ve chat gpt ile eklemeler yapıyorum. Websitem sizce nasıl görünüyor, önerileriniz nedir, yabancı hit nasıl çekerim? Şimdiden Teşekkürler R10! Website:Qedev.Net
  • 27-03-2023, 20:44:50
    #2
    Web sitesi hakkında sorduğun soru için teşekkür ederim. Kendini geliştirmeye, öğrenmeye ve keşfetmeye devam ettiğin için seni tebrik ederim. Başarı için atılan her adımın, kendine olan güvenini arttırır ve seni hedefine daha da yaklaştırır. Başarılarının devamını dilerim!
    Sevgilerle
  • 27-03-2023, 20:45:08
    #3
    Bence genel olarak güzel görünüyor. Sadece bir kullanıcı olarak genişliğin tam değil biraz daha ince olması daha güzel olur gibi. Örnek olarak şu şekilde

  • 27-03-2023, 20:45:56
    #4
    Tema çok hoş duruyor. Başarılarınızı görmek dileğiyle 👏
  • 27-03-2023, 20:48:24
    #5
    Abbozdag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tema çok hoş duruyor. Başarılarınızı görmek dileğiyle 👏
    teşekkür ederim
  • 27-03-2023, 20:48:55
    #6
    ahmetzengin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence genel olarak güzel görünüyor. Sadece bir kullanıcı olarak genişliğin tam değil biraz daha ince olması daha güzel olur gibi. Örnek olarak şu şekilde

    teşekkür ederim dikkate alacağım
  • 27-03-2023, 22:05:19
    #7
    merhaba hocam temanız çok güzel, bunu nerden alabiliriz acaba
  • 27-03-2023, 22:54:27
    #8
    Gayet güzel görünüyor, kullanıcı dostu ve hızlı... Alt yapıyı merak ettim?
  • 27-03-2023, 22:58:56
    #9
    Çok güzel olmuş hocam başarılar.