ahmetzengin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence genel olarak güzel görünüyor. Sadece bir kullanıcı olarak genişliğin tam değil biraz daha ince olması daha güzel olur gibi. Örnek olarak şu şekilde

teşekkür ederim dikkate alacağım