Merhabalar,
arabica, starbucks vs. Tarzı kahveci açıyoruz.
Bu tarz dükkanı olan veya arkadaşı olan varmıdır?
Özellikle kendi markası olan kişiler olursa daha iyi olur.
Bir kaç sorum vardı işleyiş ile ilgili.
Kahve dükkanı olan var mı?
8
●400
- 27-03-2023, 18:46:48Hocam hayırlı olsun allah bol kazançlar nasip etsin. Ne zaman şirin bi kafe açacak birini görsem alttaki görsel aklıma geliyor. Size değil lütfen yanlış anlamayın.

- 27-03-2023, 21:17:31Özel mesaj gönderiyorum.seasilex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstad bu twiti bende biliyorum, ama bizimki şirin bi kafeden ziyade kurumsal şubeleri olacak bir yerToprakyazgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Demlemeden ziyade daha profesyonel olarak sistem kurulumu cihazlar hakkında bilgiye ihtiyacım var. Teşekkür ederin.zaric adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 04-04-2023, 12:16:01Point adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hangi konuda yardım ıstıyorunuz
14 cafe açtım halı hazırda işlerimiz devam ediyor

