Point adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

arabica, starbucks vs. Tarzı kahveci açıyoruz.
Bu tarz dükkanı olan veya arkadaşı olan varmıdır?
Özellikle kendi markası olan kişiler olursa daha iyi olur.
Bir kaç sorum vardı işleyiş ile ilgili.

hangi konuda yardım ıstıyorunuz 14 cafe açtım halı hazırda işlerimiz devam ediyor