• 24-03-2023, 20:48:42
    #1
    Kız arkadaşımla Ankara'ya gitmeyi düşünüyorum. Babam polis olduğu için ben galiba onaylı oluyorum. Ancak sevgilimde benle beraber kalabiliyor mu? Bilgisi olan var mı?
  • 24-03-2023, 20:49:46
    #2
    Soyadlar aynı değil sanmıyorum
  • 24-03-2023, 20:49:57
    #3
    Hayır kalamazsın.
  • 24-03-2023, 20:50:25
    #4
    Kalamazsınız.

    Ancak ayrı ayrı odalarda yer verirler.
  • 24-03-2023, 20:51:25
    #5
    Kalamıyorsunuz. Evlilik cüzdanı olmadan bir konaklama tesisinde kalabilmek için yasal olarak o tesisin 3 yıldız üzeri bir tesis belgesine sahip olması gerekir. Bunu yapan yapıyor ancak aynı odada göstermezler, her gece gönderilen jandarma raporuna aynı odada kalıyor bilgisi vermezler.
  • 24-03-2023, 20:54:41
    #6
    Çok konudan bağımsız olarak geçenlerde "subay ve astsubay olma şartları" konulu bir makale yazıyordum. ilgili kanun maddelerini okurken yaşadığım şok inanılmazdı.
    diyor ki aday öğrencilerin başka bir kadınla nikahsız olarak yaşaması veya evli biriyle birliktelik yaşamıyor olması şartı aranır.
    İçimden diyorum ki size ne ya meslekle ne ilgisi var bunun
  • 24-03-2023, 20:56:52
    #7
    myildirim43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok konudan bağımsız olarak geçenlerde "subay ve astsubay olma şartları" konulu bir makale yazıyordum. ilgili kanun maddelerini okurken yaşadığım şok inanılmazdı.
    diyor ki aday öğrencilerin başka bir kadınla nikahsız olarak yaşaması veya evli biriyle birliktelik yaşamıyor olması şartı aranır.
    İçimden diyorum ki size ne ya meslekle ne ilgisi var bunun
    Ne demek size ne ? evli biriyle birliktelik olacak sonra nikahsız yaşayacak kusura bakmada böyle birinin askerlik gibi kutsal bir mesleği kirletmesini istemem gitsin o kişi j ile başlayan mesleği seçsin.
  • 24-03-2023, 20:59:36
    #8
    myildirim43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok konudan bağımsız olarak geçenlerde "subay ve astsubay olma şartları" konulu bir makale yazıyordum. ilgili kanun maddelerini okurken yaşadığım şok inanılmazdı.
    diyor ki aday öğrencilerin başka bir kadınla nikahsız olarak yaşaması veya evli biriyle birliktelik yaşamıyor olması şartı aranır.
    İçimden diyorum ki size ne ya meslekle ne ilgisi var bunun
    Askerlik = disiplin. Dolayısıyla belirtilen şart fazlasıyla normal.
  • 24-03-2023, 21:06:49
    #9
    Gideceğiniz polis evini arayıp bilgi alabilirsiniz. Ben orduevine çay yemek vs için kız arkadaşımla giremiyorum. Belki büyük şehirlerde durum farklı olabilir. Orduevine benle girebilecek kişiler 1. Derece akraba olması gerekiyor. En sağlıklı bilgiyi arayıp alabilirsiniz diye düşünüyorum. (Aynı odada kalamasaniznbile)