Çok konudan bağımsız olarak geçenlerde "subay ve astsubay olma şartları" konulu bir makale yazıyordum. ilgili kanun maddelerini okurken yaşadığım şok inanılmazdı.
diyor ki aday öğrencilerin başka bir kadınla nikahsız olarak yaşaması veya evli biriyle birliktelik yaşamıyor olması şartı aranır.
İçimden diyorum ki size ne ya

meslekle ne ilgisi var bunun