Macbook Air M1 Sizce Nasıl?
9
●320
- Kabul Edilen Cevap
- 0 Beğeni
-
- 22-03-2023, 23:19:57orta seviyenin üzeri iyiye çok yakın ama tam manasıyla iyi olmayan bir model. m3 çıkacak 3-5 ay sonra m1 biraz eski kalacak ama yinede iş yapardolcekoray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-03-2023, 23:20:46Telefonlar gibi olmuyor mu hocam mesela şu an 6s bile hızlıeyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-03-2023, 23:20:56Selamlar, ilk çıktığında almıştım sonra ihtiyaçtan satmak zorunda kaldım kendi adıma tavsiye ederim Adobe ürünlerinde gayet hızlı zaten işletim sistemi hemen hemen stabil hızlı işlem yapıyor. Oyun bilgisayarı almanı tavsiye etmiyorum
yoksa benim gibi sabah akşam oyun oynamaktan iş yapmaya fırsat bulamazsın. Bende kasayı satıp Mac Mini almayı düşünüyorum tabi oyunları bırakabilirsem.
- 22-03-2023, 23:20:59Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.monster tulpar t7 20.3 cihaz ağır gelince gaza gelip aldım en ucuzunu 8 gb ram li olan. 15 gündür m1 i kullanıyorum şuan onunla yazıyorum 10 gündür de hiç kapadım programları da kapamıyorum. ekranı kapıyorum sadece sarj gitmiyor ısınmıyor kasmıyor takılmıyor. resmen mucize tek kotu yani korsan program kurulmuyor yada ben beceremedim. monster kenarda duruyor windows gerekince kullanıyorum. gforce now kullanma imkanın varsa düşünmeden al. macde depolama sorununa da thunderbold adaptorle ssd bağlıyorum sorun olmuyordolcekoray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-03-2023, 23:21:0111.000'e almıştım 1 yıl önce her işimi görüyor. 16 RAM 256 GB modeli mevcut. Yer sıkıntısı çekiyorum ama kodlama için kullanıyorum. Oyun olmadığı için sorun yaşamıyorum. Kasıtğını görmedim. Fan olmadığı için ses de yok ve çok hafif. Daha önce monster kullanıyordum. Sıcaklığından ötürü çok sinirim bozuluyordu. Klavyeden sıcaklık elime vuruyordu.
- 22-03-2023, 23:24:21emretanerc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle8 gb modeli nasıl sizcehayrioz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-03-2023, 23:25:01Yazılım içinse kasar maalesef.dolcekoray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yoksa benim gibi sabah akşam oyun oynamaktan iş yapmaya fırsat bulamazsın. Bende kasayı satıp Mac Mini almayı düşünüyorum tabi oyunları bırakabilirsem.