emretanerc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
11.000'e almıştım 1 yıl önce her işimi görüyor. 16 RAM 256 GB modeli mevcut. Yer sıkıntısı çekiyorum ama kodlama için kullanıyorum. Oyun olmadığı için sorun yaşamıyorum. Kasıtğını görmedim. Fan olmadığı için ses de yok ve çok hafif. Daha önce monster kullanıyordum. Sıcaklığından ötürü çok sinirim bozuluyordu. Klavyeden sıcaklık elime vuruyordu.
hayrioz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben aktif kullanıyorum gayet memnunum, disk alanını yüksek almanızı kesinlikle tavsiye ederim. 256 gb hemen doluyor ve harici ssdlere ihtiyaç duyuyorsunuz.
8 gb modeli nasıl sizce