11.000'e almıştım 1 yıl önce her işimi görüyor. 16 RAM 256 GB modeli mevcut. Yer sıkıntısı çekiyorum ama kodlama için kullanıyorum. Oyun olmadığı için sorun yaşamıyorum. Kasıtğını görmedim. Fan olmadığı için ses de yok ve çok hafif. Daha önce monster kullanıyordum. Sıcaklığından ötürü çok sinirim bozuluyordu. Klavyeden sıcaklık elime vuruyordu.