• 22-03-2023, 19:45:46
    #1
    Yaşım 20 hatta bu gece giriyorum 20'ye ama yaşıtlarıma göre sakalım pek yok, var ama sadece faul kısmında yanaklarda tek tük siyah kıllar var sanırsam çoğalmıyor.
    Bir miktar çenemde de var şimdi sizlere soruyorum yanaklardaki sakalları daha çok çıkarmanın bir yolu yöntemi var mıdır ?

    Yanakta sarı tüyler mevcut sanırsam ileride siyaha dönecekler bir bilgim yok.
  • 22-03-2023, 19:46:58
    #2
    Lise zamanlarımız da sarımsak sürerdik Şimdi ormana döndü suratımız çıkmıyorsa kalsın bence
  • 22-03-2023, 19:47:25
    #3
    hergün traş ol jilet vur zamanla gürleşecektir yöntem yaramazsa badem yağı gibi değişik serumlar var sakal gürleştirici çıkartırıcı ona benzer şeyler kullanabilirsin.
  • 22-03-2023, 19:47:42
    #4
    MantikBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lise zamanlarımız da sarımsak sürerdik Şimdi ormana döndü suratımız çıkmıyorsa kalsın bence
    ama erkeğin makyajı sakal derler
  • 22-03-2023, 19:48:32
    #5
    Zenx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hergün traş ol jilet vur zamanla gürleşecektir yöntem yaramazsa badem yağı gibi değişik serumlar var sakal gürleştirici çıkartırıcı ona benzer şeyler kullanabilirsin.
    Dünden itibaren başladım 2 günde bir jilete vuracağım ve badem yağı daha önce almıştım ama bir hafta kullanıp bırakmıştım ikisini br yürütebilirim.
  • 22-03-2023, 19:48:52
    #6
    Akışına bırak hocam, hiç uğraşma zaten çıkacak. Ne kadar geç o kadar iyi. Sonra bıkıyorsunuz
  • 22-03-2023, 19:49:48
    #7
    yaş oldu 24 tüy var bende bir iki tane
  • 22-03-2023, 19:49:56
    #8
    DelpaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akışına bırak hocam, hiç uğraşma zaten çıkacak. Ne kadar geç o kadar iyi. Sonra bıkıyorsunuz
    Nedense herkes bir bıkmışlık içerisinde babam da aynı şeyden bahsediyor yaşı 30u geçenler hep bu fikirde bu kadar mı kötü bir şey acaba
  • 22-03-2023, 19:50:18
    #9
    Askerlik yapmadıysan acele etme hergün jilet vurucaksın zaten güneşte tüylerin bile parlarsa ceza