DelpaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Akışına bırak hocam, hiç uğraşma zaten çıkacak. Ne kadar geç o kadar iyi. Sonra bıkıyorsunuz
Nedense herkes bir bıkmışlık içerisinde babam da aynı şeyden bahsediyor yaşı 30u geçenler hep bu fikirde bu kadar mı kötü bir şey acaba