stephenstrike adında arkadaş bugün d0dlandırıcı gibisinden konular açtı
kendisi konuyu açtığında yatıyordum beni aradı
Ben ona aylardır söylemiştim ana paran bende fakat fazlasını iade yapmam diye. Bugün yazdı ana parasını iade ettim kabul etti tatlıya bağladık
Özet
bir iş 2 gün gecikti diye 2 günde dolar artınca eski anlaştığımız dolar fiyatını kabul etmedi iban istediğimde atılmadı ve kişi aylar sonra sinirlenip konu açıp ban yiyor ve bana yazıyor busefer ana parasını iade ediyorum ve konu kapanıyor.
d0landırıcı ilan edilmişim.
5
●862
- 22-03-2023, 10:30:04
- Kabul Edilen Cevap
- 3 Beğeni
-
- 22-03-2023, 10:34:36Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Ben d0landırıcı değilim parası neyse verdim diyor ama arkadaş faizini istedi ben ana para attım anlaştık demişwptam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-03-2023, 10:35:06teşekkür ediyorum anladımSaitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-03-2023, 10:36:11Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
