stephenstrike adında arkadaş bugün d0dlandırıcı gibisinden konular açtı
kendisi konuyu açtığında yatıyordum beni aradı
Ben ona aylardır söylemiştim ana paran bende fakat fazlasını iade yapmam diye. Bugün yazdı ana parasını iade ettim kabul etti tatlıya bağladık
Özet
bir iş 2 gün gecikti diye 2 günde dolar artınca eski anlaştığımız dolar fiyatını kabul etmedi iban istediğimde atılmadı ve kişi aylar sonra sinirlenip konu açıp ban yiyor ve bana yazıyor busefer ana parasını iade ediyorum ve konu kapanıyor.