• 21-03-2023, 14:25:26
    #1
    Merhabalar,
    Geçtiğimiz günlerde yeni bir gmail ile birlikte bir facebook hesabı oluşturdum. Ardından bu hesap üzerinden, bir sayfa kurup, işletmesini aktif ettim. Yaklaşık 2 - 3 hafta geçmeden işletmenin reklam hesabı, piksel gibi özellikleri devre dışı kaldı. Hesap üzerinden reklam dahi çıkmadım, ayarlarını bitirene kadar hesap kısıtlamaya gitti. Kimlik onayı sürecinden de olumsuz dönüş aldım ve tamamen ilişkisi kesildi.
    İlgili Konu;

    Velhasıl kelam, elimde kendime ait 2013 yılına ait bir facebook hesabım mevcut. Bu iki hesap arasında birbirinden fark ettiren özellik var mı, yoksa kurulmuş yılın herhangi önemi yok mu?
    Sorma nedenim ise, 2 farklı marka adım için tekrar birer sayfa oluşturacağım, işletmeleri ile birlikte. Yine kapanma / kısıtlama durumu söz konusu olabilir düşüncesine giderek, 2013 yılına ait hesabım üzerinden mi kuruluş yapayım diye düşünüyorum.
  • 21-03-2023, 14:41:35
    #2
    Sayfada paylaşım olmazsa devre dışı bırakılıyor. Az ya da çok arada bir paylaşım gerekiyor. asdfsfdsf bile yazılarak paylaşılabilir.
  • 21-03-2023, 14:46:24
    #3
    ag19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sayfada paylaşım olmazsa devre dışı bırakılıyor. Az ya da çok arada bir paylaşım gerekiyor. asdfsfdsf bile yazılarak paylaşılabilir.
    Merhaba hocam,
    Evet paylaşım gibi etkileşimler de bulunmadım açıkçası. Sadece sayfa adını koyup, işletme ayarlarını kurup bıraktım. Geri dönene kadar kısıtlama aşamasına girmişti.
    Yani bir sayfa açtığımız da bu duruma düşmemek için etkileşimlerde mi bulunun diyorsunuz? Eski hesabın bir önemi yok o zaman.
  • 21-03-2023, 14:51:55
    #4
    serkanhzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam,
    Evet paylaşım gibi etkileşimler de bulunmadım açıkçası. Sadece sayfa adını koyup, işletme ayarlarını kurup bıraktım. Geri dönene kadar kısıtlama aşamasına girmişti.
    Yani bir sayfa açtığımız da bu duruma düşmemek için etkileşimlerde mi bulunun diyorsunuz? Eski hesabın bir önemi yok o zaman.
    Evet eski veya yeni hesap farketmeden ikisi için de paylaşım gerekiyor. Eski hesaplar yine de bu işlerde bi tık öndedir her zaman ve riski azdır ancak yeni hesap olunca da illa ki kapanacak diye bi kural yok tabi, bir şey yapınca ilk etkinlikte hemen kimlik onayına düşer. Kimlik gönderilince de açılır.
  • 21-03-2023, 14:54:26
    #5
    ag19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet eski veya yeni hesap farketmeden ikisi için de paylaşım gerekiyor. Eski hesaplar yine de bu işlerde bi tık öndedir her zaman ve riski azdır ancak yeni hesap olunca da illa ki kapanacak diye bi kural yok tabi, bir şey yapınca ilk etkinlikte hemen kimlik onayına düşer. Kimlik gönderilince de açılır.
    Teşekkür ederim hocam.
    İlk adımda gmail ile yeni facebook profil kurulumu gerçekleştirmek istediğim de kendi ad ve soyad bilgileri ile mi açmak zorundayım?
    Profilde yer alan ad soyad kendime ait mi olmalı yoksa marka ismi ile açabilir miyim?
    Sormamda ki sebep kimlik onayına düşerse şayet kıyaslamak amaçlı bakılıyor mu onu merak ettim.
  • 21-03-2023, 18:11:18
    #6
    serkanhzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim hocam.
    İlk adımda gmail ile yeni facebook profil kurulumu gerçekleştirmek istediğim de kendi ad ve soyad bilgileri ile mi açmak zorundayım?
    Profilde yer alan ad soyad kendime ait mi olmalı yoksa marka ismi ile açabilir miyim?
    Sormamda ki sebep kimlik onayına düşerse şayet kıyaslamak amaçlı bakılıyor mu onu merak ettim.
    🙏 Rica ederim. Bireysel ad soyadla açılması en doğrusu. Riske hiç gerek yok.