ag19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sayfada paylaşım olmazsa devre dışı bırakılıyor. Az ya da çok arada bir paylaşım gerekiyor. asdfsfdsf bile yazılarak paylaşılabilir.
Merhaba hocam,
Evet paylaşım gibi etkileşimler de bulunmadım açıkçası. Sadece sayfa adını koyup, işletme ayarlarını kurup bıraktım. Geri dönene kadar kısıtlama aşamasına girmişti.
Yani bir sayfa açtığımız da bu duruma düşmemek için etkileşimlerde mi bulunun diyorsunuz? Eski hesabın bir önemi yok o zaman.