Basın kartı eskiden olduğu gibi avantajı olan bir şey değil maalesef. Eskiden basın işçilerine özel hastane vardı, tanınan ekstra haklar vardı, polis evi/öğretmen evi gibi kullanabileceği alanlar vardı, vefat edene tören düzenlenirdi. İstanbul'da isparktan indirim almak isteyen başvurur belki şuanda Ben 15 yıldır gazetecilik yapıyorum kendi şirketim basılı gazetem var başvuru bile yapmadım. Çok da büyütmeyin yani