Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Basın kartı alabilen var mı?
18
●1.070
- 21-03-2023, 01:54:51Doğrusunu sen bilirsin, benim basın kartım yok alamadım dedikleriniz zaten yeni mevzuatta yazıyor burada tek tek şunlar mı gerekli şöyle böyle mi olur diye yazayım. Hemfikiriz fakat benim hangi dediğim yanlış?THK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-03-2023, 01:57:305 yıl bekleme olayı , 1 yılda istenilen evraklar tamamlanırsa hak sahipliği adayı olursun 6-7 ay içerisinde komisyona denk geldin diyelim 2023 seçim öncesi toplanır misal 1,buçuk yılda basın kartı sahibi olursun. bu kartı basın mesleğini yaptığın ve sigortalı olduğun süre içerisinde geçerili. 5 yıl + olan bizim gibi sürekli basın kartları için, oda 5 yıl boyunca haber arşivlenir. 5 yıl sigortalı isen , hemen git başvur geriye dönük hesaplanıyormehmetabaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-03-2023, 01:57:37Hocam bu arada meslek devlet memuru yazıyor, basın kartım var demiştiniz devlet memurları basın kartı alabiliyor muydu?THK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-03-2023, 02:00:35Hocam 1 yıl sadece radyo televizyon ve sinema, gazetecilik mezunları için geçerli. 5 yıl da çalışanlar için geçerli. Zaten ilk mesajımda da 5 yıl olduğunu yazmıştım. Burada sizinle neyi tartışıyoruz?THK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-03-2023, 02:00:39tabi alabiliyorsun. AA çalışırsan 10 sene paşa paşa alırsın merak etme.mehmetabaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sana kolay gelsin milleti aydınlatıyoruz sen tartışma diyorsun sen iyisini biliyorsun - 21-03-2023, 02:04:21AA ilk önce kendi fahri muhabirlerine versin. Siz devlet memuru yazmışsınız ya profilinize bu yüzden dedim, Yani gazeteci değilsiniz AA'da devlet memurusunuzTHK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bu arada engelleme nedeninizi anlamadım?
Atalarımız boşa dememiş "Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar" diye.
- 21-03-2023, 06:38:34Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.2008den beri basın kartım vardı öğretmen olduktan sonra teslim ettim. Açıkçası çok bir yararını göremedim.. İnternet siteleri kanunu ile siteni dönüştürmen ve bir medya kuruluşu haline getirmek çok zor. Ama tüm şartları yerine getirip Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığının sitesinde siten yer alırsa basın kartı alabilirsin. En son bekleme süreleri düşürülmüştü. Bu bekleme süresinde belli sayıda haber yapıp sisteme yüklemen gerekiyor