Göz çizdirenler içeri lütfen
8
●232
- 20-03-2023, 18:58:08Daha önce bu operasyonu geçiren kişilerden geri dönüşlerini yazmalarını rica ediyorum , Özel bir hastahane de aynı işlemi yaptırmayı düşünüyoruz
- 20-03-2023, 19:04:503 metodu var gözünüzün yapısına ve durumuna göre farklı metot uygulanıyor. 3 kuzen 3 farklı metot operasyon geçirdik ve sonuç olarak mümkünse smile olmaya çalış


Not: Smile her hastahanede olmaz gitmeden önce araştır. Ve doktorla pazarlık yapın öyle herşeyi hemen kabul etmeyin Smile olmama nedenini sorun vb. Fiyat konusunda pazarlık yaparsanız ciddi indirim alırsınız. - 20-03-2023, 19:13:43Bu detaylı yorum için çok teşekkürler hocam şuan nasıl hissediyorsunuz peki ve ne kadar sürüyor ameliyat bizde 2 kişi aynı anda olucaz bende fenasal bir g*t korkusu varAlbay_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-03-2023, 19:16:26Olmadım ancak araştırdım artık teknoloji çok gelişti 50 saniye sürüyor ameliyat, tabi bunu siz isterseniz ve aynı gün içerisinde gözlükle dışarda rahatça gezebiliyorsunuzGreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ameliyat adı: no touch lazer - 20-03-2023, 19:17:1750 saniye mi ciddi misinizToprakyazgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-03-2023, 19:18:19https://venividigoz.com/no-touch-laz...ssiz-uygulama/GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-03-2023, 19:35:37Hocam öyle korkulacak bir şey yok aslında her bir göz 1dk civarı sürüyor operasyon. 3 türde de aynı gün gözünüz açılıyor ama ışığa karşı hassaslık oluyor.GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Smile aynı gün iyileşiyorsunuz max 1-2 saat ağrı.
PRK ve lasigte: 2 gün evden çıkamayabilirsiniz. ilk gün uyuyamayabilirsiniz.
1 hafta sonra artık hiç bir sorununuz kalmıyor. Ama 6 ay civarı gözünüz kurumaması için yapay göz yaşı damlatmanız gerekiyor.
geçmiş olsun şimdiden. - 20-03-2023, 21:38:362010 yılında oldum. Doktor 15 yıl kadar sonra tekrarlayabilir demişti. Gerçekten de başladı sanırım.
Geçen bir arkadaşın 0.75 gözlüğünü denedim, çok netleşti her şey
Sanırım 0.50 civarındadır şu an. Gözlüksüz çok rahat idare ediyorum.
Ameliyata girdiğimde 4.50 miyoptum. Aşırı rahatladım ameliyat sonrası.
Göz numaranız büyükse kesinlikle tavsiye ederim. Büyük rahatlık

