2010 yılında oldum. Doktor 15 yıl kadar sonra tekrarlayabilir demişti. Gerçekten de başladı sanırım.
Geçen bir arkadaşın 0.75 gözlüğünü denedim, çok netleşti her şey
Sanırım 0.50 civarındadır şu an. Gözlüksüz çok rahat idare ediyorum.
Ameliyata girdiğimde 4.50 miyoptum. Aşırı rahatladım ameliyat sonrası.
Göz numaranız büyükse kesinlikle tavsiye ederim. Büyük rahatlık