• 20-03-2023, 11:59:53
    #1
    merhaba 14 pro max 256 gb almak istiyorum yurtdışı apple cihazlar var 25-26 bandında kaydı ile 31-32 ye gelecek sudi arabistandan aldırabilirim honkong cihazları var faturasız garantisi olmuyor diyorlar sizce 32 ye yurtdışı mı sudi arabistandan faturalı da aldırırım ama 47 ye tr mi mantıklı sizce hangisi mantılklı
  • 20-03-2023, 12:01:51
    #2
    Herkes Gürcistan’a gidip aldı hocam, vardır bir bildikleri
  • 20-03-2023, 12:02:52
    #3
    alınır 2 kat para vermeye değmiyor
  • 20-03-2023, 12:04:28
    #4
    drjacob adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alınır 2 kat para vermeye değmiyor
    tr garantisi olmuyor derler ama :/
  • 20-03-2023, 12:05:30
    #5
    Gürcistana gidip aldım, faturası olduğu için 1 yıl garantisi var sorgulattım. Faturalı yurtdışı olursa rahatlıkla alın
  • 20-03-2023, 12:06:29
    #6
    Irak tan alalı 4 ay oldu memnunum
  • 20-03-2023, 12:07:33
    #7
    Japonya’dan aldım memnunum .
  • 20-03-2023, 12:07:39
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Iraktan pasaport üzeri alırsanız. 2 yıl sonra otomatikman Türkiye cihazı oluyor
  • 20-03-2023, 12:07:46
    #9
    Dogukann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gürcistana gidip aldım, faturası olduğu için 1 yıl garantisi var sorgulattım. Faturalı yurtdışı olursa rahatlıkla alın
    faturann kimn adına olduğu önemli mi ?