merhaba 14 pro max 256 gb almak istiyorum yurtdışı apple cihazlar var 25-26 bandında kaydı ile 31-32 ye gelecek sudi arabistandan aldırabilirim honkong cihazları var faturasız garantisi olmuyor diyorlar sizce 32 ye yurtdışı mı sudi arabistandan faturalı da aldırırım ama 47 ye tr mi mantıklı sizce hangisi mantılklı