Uluslararası profesyonel barmenlik sertifikam var. 3 dil biliyorum.
Geçtiğimiz günlerde Miray International Cruises firmasından teklif aldım. 8 aylık bir sezon ve Türkiye-İngiltere-Hollanda seferleri düzenliyorlar. Bar Şefliği önerdiler, Ayda 7.5k, ayın birinden birine yatıyor. Haftada bir gün izin, girmeden önce içtiğin sigaranın markasına kadar sorulup temin ediliyor. Gemide yatıp gemide kalkacaksın. Kaçmak yasak, ağır ceza yaptırımları var.
Sizce mantıklı mı, Değerlendirilir mi? Bu işi yapmış olan veya tanıdığı olan var mı?
Uluslararası Deniz Seyehatinde Barmenlik Hk.
10
●162
- 19-03-2023, 20:38:08Para biriktirip aynı zamanda gezmek için bir kaç sezon çalışılabilir. Eğer düzgün birikim yaparsanız yeter artık düzenim olsun dediğinize elinizde yüklü para olur. Her anlam da win win. Tek sorun gemi hayatına alışabilecek misiniz
- 19-03-2023, 21:17:33Yok denilebilir ama denize aşılabilir miyim bilmiyorum..BUZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sevdiğim iş aslında ara sıra acentelere tercüman olarak gidiyorum ama otobüs yolculuğu çok yoruyorobisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
denizde yaşamadım daha önce aşılabilir miyim hiç bilmiyorumHonomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öyle ama işte 8 ay deniz çok uzun sürearenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
denizde harcayamacağım karaya indiğimizde de turist indirmek için çok fazla bir harcamam olmaz güzel birikim yapılır. gemi hayatına alışmam çok zorlu geçecek gibibatikansenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biri euro bazında biri TL bazında %10000 çok daha mantıklıBaRBaRYaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 19-03-2023, 21:23:34askerlik yaptın mı bilmiyorum. ama askere giderken sormuyorlar sana nereye gitmek istersin diye. istanbulun göbeğinden hakkari de sınır kapısına gidebiliyorsun. kimse alışır mısın diye de sormuyorjo3eph adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gidince alışıyorsun. Eğer DENİZ TUTMUYOR ise bunu da askerlik gibi düşün. ama dönünce sana istediğin arabayı aldıracak bir askerlik
keşke bana böyle bir teklif gelseydi