jo3eph adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok denilebilir ama denize aşılabilir miyim bilmiyorum..

Sevdiğim iş aslında ara sıra acentelere tercüman olarak gidiyorum ama otobüs yolculuğu çok yoruyor

denizde yaşamadım daha önce aşılabilir miyim hiç bilmiyorum

öyle ama işte 8 ay deniz çok uzun süre

denizde harcayamacağım karaya indiğimizde de turist indirmek için çok fazla bir harcamam olmaz güzel birikim yapılır. gemi hayatına alışmam çok zorlu geçecek gibi

biri euro bazında biri TL bazında %10000 çok daha mantıklı
askerlik yaptın mı bilmiyorum. ama askere giderken sormuyorlar sana nereye gitmek istersin diye. istanbulun göbeğinden hakkari de sınır kapısına gidebiliyorsun. kimse alışır mısın diye de sormuyor
gidince alışıyorsun. Eğer DENİZ TUTMUYOR ise bunu da askerlik gibi düşün. ama dönünce sana istediğin arabayı aldıracak bir askerlik