Dostum ülkede ailenle ilgili bir bağlayıcılığın yoksa değerlendir

keşke bana böyle bir teklif gelseydi
Yok denilebilir ama denize aşılabilir miyim bilmiyorum..
3 dil bilginiz varsa tercümanlık işlerini yönelin veya işi seviyorum diyorsanız yapın
Sevdiğim iş aslında ara sıra acentelere tercüman olarak gidiyorum ama otobüs yolculuğu çok yoruyor
Parası iyi. Eğer aile bağıniz özleminiz çok olmaz denizde yaşayabilirim diyorsanız çok iyi fırsat bence.
denizde yaşamadım daha önce aşılabilir miyim hiç bilmiyorum
öyle ama işte 8 ay deniz çok uzun süre
Para biriktirip aynı zamanda gezmek için bir kaç sezon çalışılabilir. Eğer düzgün birikim yaparsanız yeter artık düzenim olsun dediğinize elinizde yüklü para olur. Her anlam da win win. Tek sorun gemi hayatına alışabilecek misiniz
denizde harcayamacağım karaya indiğimizde de turist indirmek için çok fazla bir harcamam olmaz güzel birikim yapılır. gemi hayatına alışmam çok zorlu geçecek gibi
askerlik gibi düşün hocam
7.5k = aylık 150 BİN alacaksın
8 ay = 1200 BİN TL

dönünce keyfine bakarsın
biri euro bazında biri TL bazında %10000 çok daha mantıklı