• 19-03-2023, 20:31:58
    #1
    Uluslararası profesyonel barmenlik sertifikam var. 3 dil biliyorum.

    Geçtiğimiz günlerde Miray International Cruises firmasından teklif aldım. 8 aylık bir sezon ve Türkiye-İngiltere-Hollanda seferleri düzenliyorlar. Bar Şefliği önerdiler, Ayda 7.5k€, ayın birinden birine yatıyor. Haftada bir gün izin, girmeden önce içtiğin sigaranın markasına kadar sorulup temin ediliyor. Gemide yatıp gemide kalkacaksın. Kaçmak yasak, ağır ceza yaptırımları var.

    Sizce mantıklı mı, Değerlendirilir mi? Bu işi yapmış olan veya tanıdığı olan var mı?
  • 19-03-2023, 20:33:28
    #2
    Dostum ülkede ailenle ilgili bir bağlayıcılığın yoksa değerlendir keşke bana böyle bir teklif gelseydi
  • 19-03-2023, 20:34:46
    #3
    3 dil bilginiz varsa tercümanlık işlerini yönelin veya işi seviyorum diyorsanız yapın
  • 19-03-2023, 20:36:22
    #4
    Parası iyi. Eğer aile bağıniz özleminiz çok olmaz denizde yaşayabilirim diyorsanız çok iyi fırsat bence.
  • 19-03-2023, 20:37:21
    #5
    jo3eph adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uluslararası profesyonel barmenlik sertifikam var. 3 dil biliyorum.

    Geçtiğimiz günlerde Miray International Cruises firmasından teklif aldım. 8 aylık bir sezon ve Türkiye-İngiltere-Hollanda seferleri düzenliyorlar. Bar Şefliği önerdiler, Ayda 7.5k€, ayın birinden birine yatıyor. Haftada bir gün izin, girmeden önce içtiğin sigaranın markasına kadar sorulup temin ediliyor. Gemide yatıp gemide kalkacaksın. Kaçmak yasak, ağır ceza yaptırımları var.

    Sizce mantıklı mı, Değerlendirilir mi? Bu işi yapmış olan veya tanıdığı olan var mı?
    bekarsan çok iyi teklif
  • 19-03-2023, 20:38:08
    #6
    Para biriktirip aynı zamanda gezmek için bir kaç sezon çalışılabilir. Eğer düzgün birikim yaparsanız yeter artık düzenim olsun dediğinize elinizde yüklü para olur. Her anlam da win win. Tek sorun gemi hayatına alışabilecek misiniz
  • 19-03-2023, 21:06:10
    #7
    askerlik gibi düşün hocam
    7.5k = aylık 150 BİN alacaksın
    8 ay = 1200 BİN TL

    dönünce keyfine bakarsın
  • 19-03-2023, 21:17:33
    #8
    BUZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum ülkede ailenle ilgili bir bağlayıcılığın yoksa değerlendir keşke bana böyle bir teklif gelseydi
    Yok denilebilir ama denize aşılabilir miyim bilmiyorum..
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 dil bilginiz varsa tercümanlık işlerini yönelin veya işi seviyorum diyorsanız yapın
    Sevdiğim iş aslında ara sıra acentelere tercüman olarak gidiyorum ama otobüs yolculuğu çok yoruyor
    Honomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Parası iyi. Eğer aile bağıniz özleminiz çok olmaz denizde yaşayabilirim diyorsanız çok iyi fırsat bence.
    denizde yaşamadım daha önce aşılabilir miyim hiç bilmiyorum
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bekarsan çok iyi teklif
    öyle ama işte 8 ay deniz çok uzun süre
    batikansenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para biriktirip aynı zamanda gezmek için bir kaç sezon çalışılabilir. Eğer düzgün birikim yaparsanız yeter artık düzenim olsun dediğinize elinizde yüklü para olur. Her anlam da win win. Tek sorun gemi hayatına alışabilecek misiniz
    denizde harcayamacağım karaya indiğimizde de turist indirmek için çok fazla bir harcamam olmaz güzel birikim yapılır. gemi hayatına alışmam çok zorlu geçecek gibi
    BaRBaRYaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    askerlik gibi düşün hocam
    7.5k = aylık 150 BİN alacaksın
    8 ay = 1200 BİN TL
    dönünce keyfine bakarsın
    biri euro bazında biri TL bazında %10000 çok daha mantıklı
  • 19-03-2023, 21:23:34
    #9
    jo3eph adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok denilebilir ama denize aşılabilir miyim bilmiyorum..

    Sevdiğim iş aslında ara sıra acentelere tercüman olarak gidiyorum ama otobüs yolculuğu çok yoruyor

    denizde yaşamadım daha önce aşılabilir miyim hiç bilmiyorum

    öyle ama işte 8 ay deniz çok uzun süre

    denizde harcayamacağım karaya indiğimizde de turist indirmek için çok fazla bir harcamam olmaz güzel birikim yapılır. gemi hayatına alışmam çok zorlu geçecek gibi

    biri euro bazında biri TL bazında %10000 çok daha mantıklı
    askerlik yaptın mı bilmiyorum. ama askere giderken sormuyorlar sana nereye gitmek istersin diye. istanbulun göbeğinden hakkari de sınır kapısına gidebiliyorsun. kimse alışır mısın diye de sormuyor
    gidince alışıyorsun. Eğer DENİZ TUTMUYOR ise bunu da askerlik gibi düşün. ama dönünce sana istediğin arabayı aldıracak bir askerlik