Merhabalar,
Makale alım satım kısmına tez yazdırmak için bir konu açmıştım fakat konuyu forum kurallarını göstererek silmişler. Forum kurallarını tekrar okudum bununla ilgili bir ibare göremedim ( gözden kaçırmış olabilirim)
Bu konu hakkında bilgisi olan aydınlatabilir mi?
Ücretini verip makale yazdırabiliyorsam, neden tez yazdıramıyorum sonuçta ikisi de özgün ve ücretli.
Tez yazdırmak neden yasak
10
●412
- Kabul Edilen Cevap
- 2 Beğeni
-
- 17-03-2023, 23:17:12Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.hocam eğer seo makalelerinden bahsediyorsanız zaten akademik değil. Akademik olarak makale de tez de yazmak yasak. Akademik intihal girer ve gerçekten kötü bir olay.MedyaXX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-03-2023, 23:21:22https://www.yok.gov.tr/Sayfalar/Habe...-duyurusu.aspxMedyaXX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-03-2023, 23:24:05Teşekkür ederim hocam, iyi akşamlar.luannn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-03-2023, 23:33:31Hocam tez yazdırmak forumda yasak olmanın ötesinde etik değildir

Tezler öğrencinin araştırması ve akademik bir çalışma yapması için yaptırılır. sonuçta onu okuyacak olan hocaya bir faydası yoktur
