MedyaXX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

Makale alım satım kısmına tez yazdırmak için bir konu açmıştım fakat konuyu forum kurallarını göstererek silmişler. Forum kurallarını tekrar okudum bununla ilgili bir ibare göremedim ( gözden kaçırmış olabilirim)
Bu konu hakkında bilgisi olan aydınlatabilir mi?

Ücretini verip makale yazdırabiliyorsam, neden tez yazdıramıyorum sonuçta ikisi de özgün ve ücretli.
https://www.yok.gov.tr/Sayfalar/Habe...-duyurusu.aspx