Merhabalar,
Makale alım satım kısmına tez yazdırmak için bir konu açmıştım fakat konuyu forum kurallarını göstererek silmişler. Forum kurallarını tekrar okudum bununla ilgili bir ibare göremedim ( gözden kaçırmış olabilirim)
Bu konu hakkında bilgisi olan aydınlatabilir mi?
Ücretini verip makale yazdırabiliyorsam, neden tez yazdıramıyorum sonuçta ikisi de özgün ve ücretli.