Tez yazdırmak neden yasak - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Tez yazdırmak neden yasak
10
●
412
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Tez yazdırmak neden yasak
1
2
18-03-2023, 00:03:52
#10
Fahrettin
Danışman
"Eğer bir ülkeyi yıkmak istiyorsanız öğrencilerinin kopya çekmesine izin verin derler."
Hak etmediğiniz şekilde mezun olursanız ülkeye bir faydanız dokunmayacak zaten
19-03-2023, 00:32:28
#11
Asya
Google Maps Expert
Fahrettin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
"Eğer bir ülkeyi yıkmak istiyorsanız öğrencilerinin kopya çekmesine izin verin derler."
Hak etmediğiniz şekilde mezun olursanız ülkeye bir faydanız dokunmayacak zaten
Yav arkadaşım, konuyu saptırmaya gerek yok. Soru sordum cevabımı aldım. İyi günler
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler