• 17-03-2023, 22:40:17
    #1
    Merhabalar herkese, hem sohbet hem de fikirlerinizi öğrenmek için açtım bu konuyu. Bu dönemde hazır seçimler de yaklaşırken, döviz almak sizce mantıklı mı? Konuya yapılan yorumların hiçbirisi YTD.
  • 17-03-2023, 22:43:45
    #2
    Kısa vadeli kkm daha mantıklı olabilir yüksek bir meblağ ise. En azından seçimlere risksiz girersiniz.
  • 17-03-2023, 22:44:58
    #3
    Seçimden önce ne alırsan inanılmaz mantıklı. Yatırım Tavsiyesidir.
  • 17-03-2023, 22:56:34
    #4
    Hocam isviçre frangı alın isviçre frangı eksi faizde bile değer kazanan bir para birimi çok uzun yıllar sonra artan enflasyonsan dolayı eksi faizden çıkardılar ve çok fazla değer kazanıyor bir araştırmanızı öneririm.

    Arkadaşlar yatirim tavsiyesi değil lütfen çocuğunuzunuzun eşinizin günahı bana kalmasın
  • 18-03-2023, 00:35:53
    #5
    Mantıklı hocam. Fakat sepet yapmak daha mantıklı.