Merhabalar herkese, hem sohbet hem de fikirlerinizi öğrenmek için açtım bu konuyu. Bu dönemde hazır seçimler de yaklaşırken, döviz almak sizce mantıklı mı? Konuya yapılan yorumların hiçbirisi YTD.