Daha önce Uber kullanmış olanlar yardım edebilir mi?
4
●92
- Kabul Edilen Cevap
- 0 Beğeni
-
- 17-03-2023, 14:43:57Yolculuk bittiğinde taksiciyle ödeme vs. konuşmaya gerek yok mu o zaman hocam? yolculuk Bittiği gibi inebiliriz arabadan o halde sanırım.Gutenberg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-03-2023, 14:59:56Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Aynen öyle, kartlı ödemede yolculuk sonunda sıfır bekleme. Aslında kötü niyetle kullanıcıların suistimal etmemesi adına pek yazmıyorum ama, diyelim kartınızda 100 TL limit var ve yolculuk 110 TL tuttu. Yine de siz inip işinize bakarsınız, sürücü ödemesini alır. UBER ilerleyen zamanlarda, 1-2 gün aralıklarla aynı karttan ödeme almayı deniyoryoungtze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-03-2023, 15:20:46anladım hocam çok teşekkürlerGutenberg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle