• 17-03-2023, 14:38:23
    #1
    Genelde bitaksi kullanıyordum ancak Uber'i de denemek istiyorum indirim verdikleri için. Ödeme vs. nasıl oluyor? Yolculuk bittikten sonra taksici uygulamaya gönderiyor ödüyor muyuz bitaksi'de ki gibi?
  • Kabul Edilen Cevap
    • youngtze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      Yolculuk bittiğinde taksiciyle ödeme vs. konuşmaya gerek yok mu o zaman hocam? yolculuk Bittiği gibi inebiliriz arabadan o halde sanırım.
      Aynen öyle, kartlı ödemede yolculuk sonunda sıfır bekleme. Aslında kötü niyetle kullanıcıların suistimal etmemesi adına pek yazmıyorum ama, diyelim kartınızda 100 TL limit var ve yolculuk 110 TL tuttu. Yine de siz inip işinize bakarsınız, sürücü ödemesini alır. UBER ilerleyen zamanlarda, 1-2 gün aralıklarla aynı karttan ödeme almayı deniyor
  • 17-03-2023, 14:41:41
    #2
    Neredeyse tamamen aynı. En ciddi fark yolculuk sonunda ödeme tipi değiştirilemiyor. Bir de, kartlı yolculuk seçtiyseniz yolculuk öncesi 10 TL gibi sembolik bir tutarda çekim yapıyor, yolculuk sonrası ödemeyi onaylamanız gerekmez, direkt kendisi çekiyor
  • 17-03-2023, 14:43:57
    #3
    Gutenberg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neredeyse tamamen aynı. En ciddi fark yolculuk sonunda ödeme tipi değiştirilemiyor. Bir de, kartlı yolculuk seçtiyseniz yolculuk öncesi 10 TL gibi sembolik bir tutarda çekim yapıyor, yolculuk sonrası ödemeyi onaylamanız gerekmez, direkt kendisi çekiyor
    Yolculuk bittiğinde taksiciyle ödeme vs. konuşmaya gerek yok mu o zaman hocam? yolculuk Bittiği gibi inebiliriz arabadan o halde sanırım.
  • 17-03-2023, 14:59:56
    #4
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    youngtze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yolculuk bittiğinde taksiciyle ödeme vs. konuşmaya gerek yok mu o zaman hocam? yolculuk Bittiği gibi inebiliriz arabadan o halde sanırım.
    Aynen öyle, kartlı ödemede yolculuk sonunda sıfır bekleme. Aslında kötü niyetle kullanıcıların suistimal etmemesi adına pek yazmıyorum ama, diyelim kartınızda 100 TL limit var ve yolculuk 110 TL tuttu. Yine de siz inip işinize bakarsınız, sürücü ödemesini alır. UBER ilerleyen zamanlarda, 1-2 gün aralıklarla aynı karttan ödeme almayı deniyor
  • 17-03-2023, 15:20:46
    #5
    Gutenberg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen öyle, kartlı ödemede yolculuk sonunda sıfır bekleme. Aslında kötü niyetle kullanıcıların suistimal etmemesi adına pek yazmıyorum ama, diyelim kartınızda 100 TL limit var ve yolculuk 110 TL tuttu. Yine de siz inip işinize bakarsınız, sürücü ödemesini alır. UBER ilerleyen zamanlarda, 1-2 gün aralıklarla aynı karttan ödeme almayı deniyor
    anladım hocam çok teşekkürler