Gutenberg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neredeyse tamamen aynı. En ciddi fark yolculuk sonunda ödeme tipi değiştirilemiyor. Bir de, kartlı yolculuk seçtiyseniz yolculuk öncesi 10 TL gibi sembolik bir tutarda çekim yapıyor, yolculuk sonrası ödemeyi onaylamanız gerekmez, direkt kendisi çekiyor
Yolculuk bittiğinde taksiciyle ödeme vs. konuşmaya gerek yok mu o zaman hocam? yolculuk Bittiği gibi inebiliriz arabadan o halde sanırım.