Teşekkürler R10!
KEENETIC Modem/Router/VPN kullanan var mı ?
8
●192
- 17-03-2023, 00:54:48Wifi aldığı cihazda keenetic mi?Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-03-2023, 00:55:45Hayır hocam Superonline yeni nesilhicyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-03-2023, 00:56:11Normalde yapmaması lazım. Range extender modunda mı kurdunuz?Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-03-2023, 00:57:28Evet hocam, bakın wireguard var ama solda gözükmüyor. Silip yüklüyorum oda olmuyor anlam veremedim.hicyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 17-03-2023, 00:59:40Hocam modemin dibinde cihaz bakıldığında amaç sadece VPN ve proxyleme için kullanılacak başka bir şeyi var anlamadım.KDOGAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-03-2023, 01:01:40Routher'ı yakından deneyebilir misiniz? Eğer dakikada bir düşmüyorsa iade gerçekleştirin.Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
