Konu
KEENETIC Modem/Router/VPN kullanan var mı ?
17-03-2023, 00:54:48
#2
hicyilmaz
Albayraktech adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sistemleri güncellemek için Router (Yönlendirici) Amaçlı AC1200 Extra DSL aldım.
Keenetic Extra DSL AC1200 4x5dBi Cloud VPN WPA3 Amplifier USB 4xFE VDSL2/ADSL2+ Fiber Mesh WiFi Modem Router
Kurulumlar bitti, Wifi alıp Wİfi ve ethernet veriyor arkadaş ama 1 Dakika sonra kesiliyor. Sonra Üzerindeki wifi tuşuna basınca internet geliyor.
İşin komik tarafı Router bileşenlerinde '192.168.1.XX' WireGuard bileşenleri yüklensede panelde göstermiyor.
Var mı aramızda bu deli fişek arkadaşın suyundan anlayan yoksa birazdan antenlerini kıracağım.
Wifi aldığı cihazda keenetic mi?