• 16-03-2023, 21:40:32
    #1
    Merhabalar iyi forumlar.
    Ürünün soru cevap kısmında kampanyada olduğunu gördüm ve fiyatı da çok uygun olduğu için beklemeden aldım ama gelince kullanıp kullanmama tereddütüne düştüm
    Daha önce duymadığım bir marka, arkadaşım kullanıyor oradan gördüm bende.
    Sizce kullanılır mı?
    Merdiven altı marka mıdır, öyleyse hepsiburada'da barınabilir mi rahatlıkla?

    https://www.hepsiburada.com/high-nut...a=VitaminSupps
  • 16-03-2023, 21:42:28
    #2
    Keşke 1 kg göğüs eti alsaydın da pişirip yeseydin cano
  • 16-03-2023, 21:43:52
    #3
    BenBaran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke 1 kg göğüs eti alsaydın da pişirip yeseydin cano
    Günlük beslenmeye harcayacağım para ile protein tozunu karşılaştırınca çok uyguna geliyor o yüzden aldım aslında.
    Pişman oldum diyebilirim sanırım
  • 16-03-2023, 21:44:26
    #4
    💎Yazılımın Nirvanası { }
    Üstteki yoruma katılıyorum hocam
    Ortalama bandı 1.500₺-2.000₺ arasında bu fiyatta olması şüpheli.
    Çok ucuza sağlığınızdan olursunuz
  • 16-03-2023, 21:45:59
    #5
    ronic önerebilirim fiyat performans olarak çok iyi uzun zamandir kullanıyorum 4kglık paketi 1000lira civarında
  • 16-03-2023, 21:46:36
    #6
    EnesHazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günlük beslenmeye harcayacağım para ile protein tozunu karşılaştırınca çok uyguna geliyor o yüzden aldım aslında.
    Pişman oldum diyebilirim sanırım
    Ben Weider kullanıyorum. İlk defa protein tozunun bir faydası olduğunu o üründe gördüm. Gerçekten 2-3 marka dışında fiyasko. Protein tozu enerji içeceği gibi birşey benim için. Sadece iyi hissettiriyor, enerji veya kas kütle yapımı yardımı yok
  • 16-03-2023, 21:48:59
    #7
    Nirvana Soft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstteki yoruma katılıyorum hocam
    Ortalama bandı 1.500₺-2.000₺ arasında bu fiyatta olması şüpheli.
    Çok ucuza sağlığınızdan olursunuz
    Bende bundan korkuyorum.
    Keşke acele etmeseydim, şimdi dolapta boş boş duracak

    BenBaran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Weider kullanıyorum. İlk defa protein tozunun bir faydası olduğunu o üründe gördüm. Gerçekten 2-3 marka dışında fiyasko. Protein tozu enerji içeceği gibi birşey benim için. Sadece iyi hissettiriyor, enerji veya kas kütle yapımı yardımı yok
    Çok pahalı hocam onlar ya
  • 16-03-2023, 21:50:39
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Zeta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ronic önerebilirim fiyat performans olarak çok iyi uzun zamandir kullanıyorum 4kglık paketi 1000lira civarında

    nesquik
  • 16-03-2023, 21:51:23
    #9
    ozgur_celebi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nesquik
    Benim almış olduğumun da tadı tuzlu nesquik gibi hocam, çok ufak tadım testi yaptım gelince