BenBaran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keşke 1 kg göğüs eti alsaydın da pişirip yeseydin cano
Günlük beslenmeye harcayacağım para ile protein tozunu karşılaştırınca çok uyguna geliyor o yüzden aldım aslında.
Pişman oldum diyebilirim sanırım