EnesHazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Günlük beslenmeye harcayacağım para ile protein tozunu karşılaştırınca çok uyguna geliyor o yüzden aldım aslında.
Pişman oldum diyebilirim sanırım
Ben Weider kullanıyorum. İlk defa protein tozunun bir faydası olduğunu o üründe gördüm. Gerçekten 2-3 marka dışında fiyasko. Protein tozu enerji içeceği gibi birşey benim için. Sadece iyi hissettiriyor, enerji veya kas kütle yapımı yardımı yok