merhaba herkese öncelikle r10 ailesine yeni katıldım
kendi tasarladıgım logo lar ve modellemeler var aklımda bir fikir yok bu tasarımlara devam etsem ilerde ne gibi bir iş kurabilirim bunu merak ettiğim için bu konuyu açıyorum herkese iyi çalışmalar dilerim.
Freepik özellikle bu konuda çok elverişli hocam ramazan yaklaşıyorken ramazana dair içerikler koyabilirsiniz. 10 görsel içeren portfolyonuz olmalı 10 tanesini birden gönderiyorsunuz ve inceliyorlar, ancak yapay zeka çıkmışken karmaşık görseller yerine bu tarz metin ve obje odaklı çalışmanız daha çok rağbet görecektir.
Freepik özellikle bu konuda çok elverişli hocam ramazan yaklaşıyorken ramazana dair içerikler koyabilirsiniz. 10 görsel içeren portfolyonuz olmalı 10 tanesini birden gönderiyorsunuz ve inceliyorlar, ancak yapay zeka çıkmışken karmaşık görseller yerine bu tarz metin ve obje odaklı çalışmanız daha çok rağbet görecektir.
merhaba hocam freepik platformunu çok duydum ama hiç girmedim daha önce söylediğiniz iyi oldu bugun girmeyi deneyecegim teşekürler.