merhaba herkese öncelikle r10 ailesine yeni katıldım
kendi tasarladıgım logo lar ve modellemeler var aklımda bir fikir yok bu tasarımlara devam etsem ilerde ne gibi bir iş kurabilirim bunu merak ettiğim için bu konuyu açıyorum herkese iyi çalışmalar dilerim.